˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
به امید روزی که برترین مطلب همه وبلاگ ها،خبر آمدن یوسف زهرا(عج) باشد...
تاريخ : پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, | 16:42 | نويسنده : ܜܔʍԹɧܔܢ

http://up.vbiran.ir/uploads/14767140430143916764_Screenshot_2014-07-02-15-21-32.png



نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت18:47---26 تير 1394
الهی من فدات...عالی بود...عکس.بچگی منوخواهرمه
پاسخ: قربونت..ممنونم..چقدر خوشگلین...صورتیه تویی؟؟


داداش ابد
ساعت14:07---31 خرداد 1394
عالی بود
پاسخ: فداااا...


حسین
ساعت20:36---22 آذر 1393
http://azvelayattashahadat.loxblog.com
سلام.... 33 دستورالعمل که انجام اونا زمان نمیبره و برای بهتر شدن زندگی دنیا و آخرت ضروریه
منتظرم...نظر یادتون نره.... در ضمن ادرس وبتون یادتون نره تا منم بتونم به وبتون سر بزنم...


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت0:20---19 آذر 1393
روزهایی هست که دلم می خواهد زندگی در ِ پُشتی داشته باشد،

که از در ِ پُشتی فرار کنم،

یعنی به تمام معنی در را باز کنم و به قول ِ قدیمی ها بزنم به چاک،

توی راهروهای عجیب گم شوم و دری پیدا کنم که به ناکجا می رود،

همان دری که رو به خیابانی بی آخر باز می شود

و لابد فرارم می دهد از همه چیزهایی که دوست ندارم.
پاسخ: ❀‿❀


تانیا
ساعت19:15---18 آذر 1393

میخوام 7تا سلامتی بدم برید حالشو ببرید 1سلامتی ما زشتا که اگه نبودیم شما خوشکلا به چشم نمی اومدین 2به سلامتی رفیقای دیروز . . . که شدن غریبه های امروز . . . 3به سلامتی کسی که همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده … 4سلامتی اونی که دنیا رو حریفه ، ولی با اشک مادر له میشه . . . 5به سلامتی اونی که دیروز جونشو داد تا من امروز به فردام فکر کنم … 6سلامتیه اونایی که عشق براشون دلگرمیه نه سرگرمی … 7سلامتی اونایی که سنی ندارن ولی روزگاردلشونو پیرکرده
پاسخ: الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


بیاتابترکی ازخنده
ساعت16:26---18 آذر 1393
تمام غصه های دنیا را میتوان با یكـ جمله تحمل كرد :

خدایـــــا میدانـــــم كــــــه میبینــــــی ....
پاسخ: بسیار زیبا


مجید اصغرزاده
ساعت2:17---15 آذر 1393
وبلاگ بسیار زیبایی داری ایولا موفق باشی. مرسی که به وبم اومدی
پاسخ: ممنونم.خواهش میکنم.


بیاتابترکی ازخنده
ساعت12:45---14 آذر 1393
متنفـــــرم از خــــودم !

کـہ همیشــہ نگـــران کسـانی هستـــم

کـــہ . . .

اگــر بمیــرم به چهلمـــم هــم نخـواهنـد رسیــد . . .


mf
ساعت21:47---13 آذر 1393
به بعضی ها باید گفت :
ﺻﺪﺍ ، ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ، ﺣﺮﮐﺖ
ﮔــُـــــم شـــــﻮ !!!
یه وقت منظور نگیر با تو نبودم
پاسخ: میدونم گلم!


mf
ساعت19:47---13 آذر 1393
اخه خنگه چرا همین طورالکی کوثر رو تحدید می کنی اون من بودم که با این اسم اومدم تو وبلاگت چون روای mهستم گلم می خواستم قافلگیرت کنم . ببخشید.تاهفته ی بعد خداحافظ راستی وبلاگ علی هم خیلی باهاله.بهش سری بزن بای
پاسخ: خخخخ به تو هم شک داشتم!آره اون که صد در صد!!!باشه خدافظ.اوکی


mf
ساعت11:53---13 آذر 1393
راستی امتحانم رو 20 شدم خوشحالم که برای اولین بار جواب ام رو گرفتم گودبای تاجمعه عزیزم
پاسخ: آفرین عزیزم.ان شاءالله همیشه 20 باشی.(تو هر زمینه ای)الهـــــی!ان شاءالله همیشه خوشحال باشی(تو همه ی لحظه های زندگیت)خدافظ گلم.


atefeh
ساعت16:34---12 آذر 1393
خـُدایـآ !!!

جـایــِ سورهـ اـے بهـ نـامــِ " عــِشقـ " دَر قُرآنتـ خالے اَستـ

کـہ اینگونهـ آغاز شَوَد :

وَقــَسم بهـ روزـے كهـ قــَلبَتـ رآ میشِكَنَند

وَ جُز خـُدایَتـ مَرهَمے نَخواهے یافتـ !!!


یه دوست
ساعت13:22---11 آذر 1393

اگر به آنچه خواستی نرسیدی از آنچه هستی نگران نباش.


" علی امیرالمومنین "
پاسخ: بسیار بسیار زیبا


یه دوست
ساعت13:22---11 آذر 1393
من همیشه به تو فکر می کنم
به خیال پاک و عارفانه ام
به بهانه ام برای رستگار شدن ،در کشاکش مطلق روزمرگی و بیهودگی
من هر لحظه به تو فکر می کنم.


♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت23:49---10 آذر 1393
تـــــפּ בُنــــــیــاـے مـَــجـازیـــتـ شــایــَــــــב

؋ــِــرنــבاتـ ، لایـــڪــاتــ ، ڪــامنتــاتــ פּ عــِـشقــاتـ

از مـــا بیـــــشتــــر بــاشــــه
امــّـا یـــاـבت بـاشـــه نتـِـت قــَـطـــع شــــه ch12.gif

هیـــچــــے نیــــستــــے مــَـشتــے
پاسخ: ღ¸.•*`بسیار زیبا،ممنونم که سر زدی `*•.¸ ღ


تبسمـــ
ساعت18:54---10 آذر 1393
پایان عشق "واقعی" گریه نخواهد بود،
چون عشق واقعی پایانی نخواهد داشت...
پاسخ: دقیقا!


raouf
ساعت18:51---10 آذر 1393
س.وبت توپه...به منم بسر خوشحال میشم...
پاسخ: سلام،ممنونم.چشم.


mf
ساعت17:39---10 آذر 1393

سلام عجقم چطور مطوری ببخشید که بهت سر نزدم سرم خیلی شلوغه . ازت خواهش می کنم قالب وبلاگت رو عوض کن خیلی شلوغ پلوغه.حوصله ی ادم رو سر می بره. فردا امتحان عربی دارم ودیگه بسه بابای

پاسخ:

سلام خوشگلم،خوبم.خواهش میکنم.باشه.ان شاءالله مثل همیشه 20 بشی.خدانگهدار.



یه دوست
ساعت16:11---10 آذر 1393
سعی کن دوست بداری ، نه اینکه فقط عادت کنی .

پاسخ: لاـیــکـ♥


~NADIA~
ساعت14:58---10 آذر 1393
valaaaaaaaaaaa


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:33---10 آذر 1393
ﻫــــﻤــــﻪ ﻣـــﯽ ﮔــــﻮﯾـــﻨـــﺪ : ” ﺑــﯿـــﺨــــﯾـــﺎﻟــــﺖ ” ﺷــــﻮﻡ …
ولی ….
ﺍﯾــــﻦ ﻫـــــﺎ ﭼــﻪ ﻣـــــــﯽ ﺩﺍﻧـــﻨـــﺪ ﺑـــــــﺎﺧــــــﯿـــــــﺍل ﺗــﻮ ” ﺑــﯿــــــﺨـــــﯿــــﺎﻝ ” ﺧـــــﯿـــﻠـــﯽ ﻫــﺎ ﺷــــﺪﻩ ام .


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:14---10 آذر 1393
هیس…!ساکت…!
یه کف مرتب به افتخارش…!
چه با احساس منو گذاشت و رفت…!


مهران
ساعت19:44---9 آذر 1393
عاشقانه زندگی کن وبه همه عشق بورز
زیرا همه از یک سرچشمه نشات میگیرند : خدا

پاسخ: ممنونم از حضورتون.


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:01---9 آذر 1393
بازار سنگ ها کجاست ؟
به دنبال سنگی کمیاب هستم ، آیا سنگ صبور هم میفروشند ؟
پاسخ: ミ★ممنونم از حظور گرمتون★彡


کتایون
ساعت13:48---9 آذر 1393
جمله های گریه دار بسیار غمگین

خـــــــــــدا …
اینقدر تو خودم ریختم ،
که از سرمم گـذشــت…
دارم غـــــــرق میشم …
دسـتت کــــــجاست!!!
پاسخ: (๏̯͡๏)ممنونم از نظرات زیبات کتایون جون.همیشه موفق باشی گلمܔܢܜܔ


کتایون
ساعت13:48---9 آذر 1393
چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید
چرا نگاه هایت انقدر غمگین است ؟
چرا لبخندهایت انقدر بی رنگ است ؟
اما افسوس … هیچ کس نبود همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره .
اری با تو هستم .. با تویی که از کنارم گذشتی…
و حتی یک بار هم نپرسیدی چرا چشم هایت همیشه بارانی است!
پاسخ: (๏̯͡๏)ممنونم از نظرات زیبات کتایون جون.همیشه موفق باشی گلمܔܢܜܔ


کتایون
ساعت13:47---9 آذر 1393
::
عادت دارم
هَـــر روز
جـــــایِ انگشــــــتانم را از روی شیشــــه یِ مانیتور پاک کنم
آخــــر
نوازش کردن عکـــــس هایَت
عادَت مَن است…
پاسخ: ♥•°``°•♥L4เкэ♥•°``°•♥


کتایون
ساعت13:47---9 آذر 1393
چقدر خوشحـال بـود شیطــان
وقتی سیب را چیدم
گمان میکرد فریب داده است مـرا
نمی دانست تـو پرسیده بـودی
مـرا بیشتر دوست داری یـا مـاندن در بهشت را ؟
پاسخ: ♥•°``°•♥L4เкэ♥•°``°•♥


کتایون
ساعت13:46---9 آذر 1393
::
خَستــــه ام….!
امــــا تَحمـُـــل مـی کُنــم…
خُــــدایـــا روزِگـــارت با من و احساسم بـَــد تـــا کـــرد…!
پاسخ: ♥•°``°•♥L4เкэ♥•°``°•♥


کتایون
ساعت13:46---9 آذر 1393
اگه خدا اهل پُز دادن بود . . .
الان زیر چشمامون نوشته بود چند مگاپیکسله !
::


کتایون
ساعت13:45---9 آذر 1393
خـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــدایا…
صورت حساب لطفا…
باقیشم مال خودت…
منو خلاص کن
سیر شدم از زندگی. . .
::
پاسخ: ♥•°``°•♥L4เкэ♥•°``°•♥


هستی
ساعت15:45---8 آذر 1393
به بعضیام باس گفت:
امیدتو از دست نده!
وقتی از کپک، پنی سیلین درمیاد!
از تو هم بالاخره یه چیز در میاد!!!!!!!!!
پاسخ: ≈☼═(Like)═☼≈


سهیلا
ساعت15:19---8 آذر 1393
خدای من خدایست که اگر سرش فریاد کشیدم
به جای اینکه بامشت به دهانم بزند
باانگشتان مهربانش نوازشم میکند و میگوید
میدانم جزمن کسی نداری...

پاسخ: بسیار زیبا


سینا
ساعت17:18---7 آذر 1393
وقتی “رفتی” تا آخر “برو”
وقتی “ماندی” تا آخر “بمان”
این تن خسته است از نیمه رفتن ها ، از نیمه ماندن ها …
پاسخ: ممنونم بابت نظرات زیبات


سهیلا
ساعت16:35---7 آذر 1393
هنگامي كه دري از خوشبختي به روي ما بسته ميشود ، دري ديگر باز مي شود ولي ما اغلب چنان به دربسته چشم مي دوزيم كه درهاي باز را نمي بينيم
پاسخ: ❀ممنونم بابت کامنت قشنگت❀


سینا
ساعت9:46---7 آذر 1393
گریان شده دلم...
همچون دخترکی لجباز،پا به زمین می کوبد...
تو را می خواهد... فقط "تو" را...
پاسخ: ๑㋡๑ممنونم بابت نظر های زیباتون ๑㋡๑


DUYĞU
ساعت22:44---6 آذر 1393
زیباترین عکس ها در اتاق های تاریک ظاهر می ‏شوند؛
پس هر موقع در قسمتی تاریک از زندگی قرار گرفتی،
بدان که خدا می‏ خواهد تصویری زیبا از تو بسازد.
پاسخ: ☼ ۩۩ ممنونم از نظرات زیبا و لطفتون ۩۩ ☼


DUYĞU
ساعت22:42---6 آذر 1393
در جستجوی قلبِ زیبا باش نه صورتِ زیبا
زیرا هر آنچه زیباست همیشه خوب نمی ماند
امـا آنچه خوب است همیشه زیباست ...
پاسخ: براوووو


DUYĞU
ساعت22:42---6 آذر 1393
هیچ انتظاری از کسی ندارم!
و این نشان دهنده ی قدرت من نیست !
مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است
پاسخ: ☼ ۩۩ ممنونم از نظرات زیبا و لطفتون ۩۩ ☼


DUYĞU
ساعت22:41---6 آذر 1393
مادامی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می کنی،
بدان که زندگی می کنی ...
پاسخ: خدا کنه همیشه بتونیم همین کارو بکنیم


DUYĞU
ساعت22:40---6 آذر 1393
گاه در زندگی، موقعیت هایی پیش میآید که انسان
باید تاوان دعاهای مستجاب شده خود را بپــردازد.


DUYĞU
ساعت22:40---6 آذر 1393
واقعا چه خوب میشد ...هییییییییی
پاسخ: یه روزی میشه!


تانیا
ساعت19:56---6 آذر 1393
مرابه دريچه قلبت کشاندی و در را بستي...... در رو باز کن بابا دستم لای دره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:


This template generated and design by Nightnama on 2015 do not Copy
ܓ✿ • بِسْــمِ الله الْرحمنِ الْرَحیم ܓ✿ به وب خودتون خوش اومدین. امیدوارم از مطالبش خوشتون بیاد❀‿❀ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ راستی نظر هم یادتون نره ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥ ♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥♥ ♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥ ♥♥جهت تعجیل در امر ظهور حضرت امام زمان(عج) و شادی روح حضرت امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت امام خامنه ای(دام ظله) صــــلـوات♥♥♥♥

Links


Other



DROPS

.zirebaran.org----->

همیشه سرم بالاست.ღ..ღ.چون بالا سرم خداست

舞い降りる⚚Crystal Night⚚の贈り物(mese)

キラキラ

کد کج شدن گوشه تصویر

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚